Chci být v obraze.
Pošlete mi 1x měsíčně novinky.

Váš průvodce v on–line světě.

Webová vizitka mnohdy stačí

Tvrdí vám, že vytvořit web je složitá, časově náročná a drahá záležitost? Ano, může být. A nebo také ne. Záleží totiž na tom, jaký web potřebujete a jak k jeho tvorbě přistoupíte.

Shodneme se asi na tom, že pokud podnikáte, pak být v dnešní době na internetu je téměř nutností. Asi 70% lidí hledá informace na internetu. A bude hůř, protože přicházejí generace, které se s internetem už narodili. Kdo nebude na internetu, jakoby nebyl. Ne, že bych z toho sama jásala radostí, ale tak to prostě je.

Slyšeli jste, že každý web musí nutně prodávat? Není to pravda. Často mluvím s řemeslníky, kteří mají práce nad hlavu a vůbec  nepotřebují přes internet získávat nové zakázky. Potřebují ale na internetu být, aby si jejich zákazníci mohli na ně rychle najít kontakt, nebo aby mohli ukázat známým fotky se svými krásnými výrobky. A to nejlépe z mobilu, který má dnes každý. Pro tento účel stačí webová vizitka – malý web s několika stránkami, kontakty a fotogalerií. Pokud umožňuje propojení na FB nebo další sociální sítě, pak je to výborné.  Protože se neočekává ani častá změna informací na webvizitce, není ani potřeba, abyste se zatěžovali administrací. Vložit jednou za čas novou fotku vám může tvůrce webu a vy se to nemusíte učit.

Udělej si sám - mnoho služeb předpokládá, že si takový web uděláte sami. Můžete si většinou za mírný měsíční poplatek provozovat web a vytvářet a aktualizovat si jej sami. Příkladem jsou například služby Byznysweb.cz, Inpage.cz, Webnode.cz.  

Řekněte, milí truhláři, kadeřnice, sedláři, řezbáři, švadlenky…chcete si sami dělat web? Nebo raději dáte přednost tomu, co vás živí a co děláte výborně a s láskou? Jsem pro – web nechejte na druhých, které zase živí právě tvorba webu…a dělají to výborně a s láskou. Takto vám web udělají lidé na Readyweb.cz. Webovou vizitku vám udělají sami – už za 2000 Kč. A s lidským přístupem.  

Čtěte také:

Networkingový list ano či ne

Pracuji z domova a neměnila bych

Návštěvníkům vašich stránek na blízku

Jak propagovat živnost bez velkých výdajů

Evidovat čas? Za mě: ANO

Vyhozené peníze za e-shop?

29. 5. 2016 Radka Nepustilová

Sdílení článku:

LinkedIn Facebook Google+ Twitter