Chci být v obraze.
Pošlete mi 1x měsíčně novinky.

Váš průvodce v on–line světě.

Články blogu

5 tipů, aby byly webináře interaktivní

5 tipů, aby byly webináře interaktivní

Jedním ze způsobů, jak se vzdělávat a komunikovat v dnešním virtuálním světě, bývají webináře. Na první pohled by se zdálo, že se jedná o jednocestnou komunikaci od lektora k posluchačům, a zapojení posluchačů je obtížné a webináře tak mohou být nudné. Opak může být pravdou, pokud se budete držet několika tipů:

Více čtěte zde »

Je web zdarma opravdu zadarmo?

Je web zdarma opravdu zadarmo?

Jak se vyplatí využívat služeb, které poskytují "tvorbu webu zdarma"? Opravdu ušetříte?

Více čtěte zde »

Webová vizitka mnohdy stačí

Webová vizitka mnohdy stačí

Tvrdí vám, že vytvořit web je složitá, časově náročná a drahá záležitost? Ano, může být. A nebo také ne. Záleží totiž na tom, jaký web potřebujete a jak k jeho tvorbě přistoupíte.

Více čtěte zde »

Web rychle a levně?

Web rychle a levně?

Tak se tak procházím nabídkou webů a říkám si: opravdu každý potřebuje web za (třeba) 20 tisíc?

Více čtěte zde »

Networkingový list ano či ne?

Networkingový list ano či ne?

Na konferencích je nejdůležitejší setkávání. Jak předem vědět, kdo bude v řadách posluchačů? A jak předem zjistit, s kým bychom si mohli padnout do noty, popovídat nebo navzájem poskytnout službu? Pomůže networkingový list ze systému Clever Meeting.

Více čtěte zde »

O tom byste měli vědět: workshop: Proč na talentu skutečně záleží?

O tom byste měli vědět: workshop: Proč na talentu skutečně záleží?

Jste opravdu dobrý manažer? Pak potřebujete vědět jak pracovat s talenty a proč je podpora talentu a silných stránek každého jedince nejlepší investicí pro rozvoj zdravé organizace.

Více čtěte zde »

Podpořte setkávání na konferencích

Podpořte setkávání na konferencích

Organizujete konference a různá fyzická setkávání? Pak se zřejmě shodneme na tom, že jedním z důležitých úkolů konferencí a podobných akcí je setkávání se a navazování vztahů – networking. Lidé jedou na konferenci mimo jiné s tím, aby si o přestávkách probrali různé věci s ostatními, kteří k tomu mají co říci.

Více čtěte zde »

Evidovat čas? Za mě: ANO

Evidovat čas? Za mě: ANO

Pracuji na různých projektech a pro různé zákazníky. To mě dohnalo lépe si organizovat a evidovat čas. Myslím, že se do toho bodu dostane dříve nebo později každý živnostník. A jak to dělám? O některých nástrojích, které používám Vám nyní stručně napíšu.

Více čtěte zde »

Vyhozené peníze za e-shop?

Vyhozené peníze za e-shop?

Přiznávám - přišel e-mail od nespokojené zákaznice. Chtěla e-shop, má jej, ale nechodí objednávky. Je rozhořčena a peníze za vytvoření e-shopu by nejraději chtěla zpět. Já ji chápu a beru rozhořčení na svá bedra. Snažila jsem se jí hned na začátku vysvětlit, že vytvořením webu vše teprve začíná, ale evidentně se mi to nepodařilo. Tak to tedy zkouším vysvětlit nyní, znovu a jinak.

Více čtěte zde »

Jak propagovat živnost bez velkých výdajů

Jak propagovat živnost bez velkých výdajů

Děláte malý byznys, spíš lokálního charakteru, sám nebo s hrstkou spolupracovníků? Potřebujete propagovat plody vaší práce? Že máte na propagaci odložené jen malé finance? Nevadí, jde to i velmi levně.

Více čtěte zde »

Návštěvníkům vašich stránek na blízku

Návštěvníkům vašich stránek na blízku

Přemýšlíte, jak svým zákazníkům na e-shopu vyjít víc vstříc? Jak jim zajistit pohodlný nákup? Jak získat jejich přízeň? Poradím vám.

Více čtěte zde »

Pracuji z domova a neměnila bych

Pracuji z domova a neměnila bych

Pracuji z domova už od roku 2008, ale na dálku alespoň částečně pracuji mnohem déle.Je to dost dlouho na to, abych mohla své zkušenosti předat dál. A moc ráda se o ně podělím nejen v tomto článku, kterým otvírám svůj blog.

Více čtěte zde »